مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-06سياسي

فراخوان مسابقه کتابخوانی شهدا با نام  «حدیث افلاکیان » در هرمزگان


مسابقه کتابخوانی شهدا در دوره جدید با نام  « حدیث افلاکیان » به منظور بزرگداشت شهدا، ترویج فرهنگ کتابخوانی و نشر آثار و پیام والای شهدا و ایثارگران به عنوان یکی از برنامه های ویژه 18 مرداد ماه روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جعفری معاون سوادآموزی آموزش و پرورش هرمزگان امروز با اشاره به بزرگداشت شهدای مدافع حرم گفت : امروز رمز موفقیت ما این است که بتوانیم در مسیر شهدا، آرمان های امام راحل و مکتب حاج قاسم سلیمانی گام برداریم و قدم برداشتن در مکتب حاج قاسم سلیمانی بهترین راهکار موفقیت در امر تعلیم و تربیت ، آموزش و پرورش و مقابله با آسیب های اجتماعی است.

وی افزود: مسابقه کتابخوانی شهدا به کتاب ارزنده حدیث افلاکیان ؛ خلاصه وصیت نامه شهدای استان هرمزگان اختصاص یافته است.

 جعفری به برگزاری مسابقه کتابخوانی و دلنوشته ای با شهدا اشاره کرد و گفت: همکاران شاغل در اداره کل و سوادآموزی استان هرمزگان همکاران و آموزش دهندگان با شرکت در مسابقه علاقه مندی خود را با تعالیم شهادت و جهاد در قرآن و معارف اسلامی نشان خواهند داد.

احمد جعفری ادامه داد: لینک شرکت در این مسابقه در روز چهارشنبه ساعت 06:00 صبح مورخ 18 مرداد ماه (روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم ) در فضای مجازی در اختیار همگان قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مسابقه کتابخوانی شهدا با نام  «حدیث افلاکیان » در هرمزگان

فراخوان مسابقه کتابخوانی شهدا با نام  «حدیث افلاکیان » در هرمزگان